машина ездит и не ломается, а ее ругают... более того еще и сервис ругают, вы ж там только ТО делаете, че его ругать? насколько я знаю они переехали недавно, вроде как очередь поменьше должна была стать... раньше это действительно была проблема
Ездзілі туды на звычайны ТА, чакалі паўгадзіны толькі каб машыну загналі ў боксы іхнія. Гэта пры тым, што перад намі нікога не было і справа была а адзінаццатай гадзіне раніцы. Потым выйшаў майстра, сказаў, што кампрэссія на ёй 15,5-17-17-16,5 і так і не здолеў адказаць на пытанне, нармальна гэта ці не. Хаця сказаў, што яго гэта "настораживает".
машина ездит и не ломается, а ее ругают...
новая машына павінна ламацца? цікава...
ну не может никак современный городской хэтч или седан быть обзорным, высоким, с огромным баком, как и не может 1.6л мотор рвать в дым резину с места, и при этом укладываться по городу 5-6л бензина... а хотеть солидной шумоизоляции в этом классе это вообще атас...
дарэчы, мы жывем у 2005 годзе, а не ў 1988, час карбюратараў і 2 клапаноў на цыліндр даўно мінуў.
і ў апошнія лет 15 назіраецца тэндэнцыя павялічэння аўтамабіляў усіх класаў
маздаўскія маторы сапраўды даволі "тупыя"
а гукаізаляцыя на маздах (з 98-га года) заўсёды была адным з самых вялікіх мінусаў...
так што чалавек напісаў усё даволі верна (ІМНО)...
а вы яго так ..... "купи жып, купи жып"
ЗЫ сам маю даволі неблагі вопыт зносінаў з маздай. так што ведаю што кажу.
ЗЫЫ ёсць яшчэ 2 вялізарных мінуса ў мазд, калі каму цікава.
1) ВЕЛЬМІ жорсткая падвеска
2) вельмі часта сустракаюцца "мёртвыя" 16-ціклапанныя маторы на нестарых машынах (GE, GF). Жруць масла. Рэмонт на Холпі каштуе 800 уе (маторы 1,8 і 2,0)