АлексВл:
Ну извини промазал на 2000 рублей. Не 54, а 56. Не 57, а 59
На 3000, бо не думаю, што ў кожнага, хто вырашыць узяць Atlas, ёсць стары Nissan, каб атрымаць зніжку. І тут нечакана атрымліваецца, што бліжэйшы параўнальны Qashqai QE+, у якім не будзе скуры, электрапрываду сядзенняў, кнопкі Start/Stop і доступу без ключа, даражэйшы на 5800. А калі параўноўваць з Qashqai LE за 59000, дзе адносна топавага Atlas ёсць толькі сістэма кантролю палос (прычым не факт, бо ў параўнанні камплектацый яна ёсць, а ў апісанні самой камплектацыі - няма), то адрозненне наогул будзе 7400 рублёў. І гэта без даплаты за колер. А калі паглядзець фінансавыя праграмы Nissan, то пераплата становіцца яшчэ больш. Параўнанні вышэй з Atlas 2.4, з рухавіком 1.8 адрозненне будзе на 1200 менш.
АлексВл:
С пинающейся коробкой ДСИ
Да каробкі Atlas з 2.4 ёсць толькі адна прэтэнзія - яна не круціцца вышэй за 4800 абаротаў, але дылер сцвярджае, што гэта толькі да першага ТА, пасля абкаткі абмежаванне здымаецца. Штурхаецца каробка на Emgrand X7.