jenik66:Я бы в первую очередь проверил, нет ли "подсоса" воздуха.
поддерживаю. все симптомы подсоса. я бы посмотрел карбюратор и все прокладочки. в том числе выпускную тоже, она вообще из какойто фигни сделана, родную уже поменял.
jenik66:Я бы в первую очередь проверил, нет ли "подсоса" воздуха.
поддерживаю. все симптомы подсоса. я бы посмотрел карбюратор и все прокладочки. в том числе выпускную тоже, она вообще из какойто фигни сделана, родную уже поменял.
F1sher16:detray, гэта тая, што за пазначанымі болцікамі?
да, и ещё где соединяется с цилиндром. и прокладка между глушителем и цилиндром. и болты протянуть которые прижимают голову к цилиндру со стороны переднего колеса и сбоку от цилиндра есть ещё один болтик.
в нём вообще желательно каждые пару недель все что можно проверять на затяжку)
Паспрабаваў пырскаць WD-40 на розныя месцы, як быццам нічога няма. Паспрабую яшчэ з дымам
F1sher16:Шаноўныя, дапамажыце навічку.
Нагадаю, што ў мяне Альфа на 110 кубоў, але рухавік там той жа самы, таму больш-менш павінна супадаць
З пачаткам халадоў мапед перастаў ехаць. Развівалася ўсё так: аднойчы, едучы дадому ўвечары, рэзка паддаў газку, пасьля чаго таксама рэзка ўпалі абароты. Калі я іх выраўняў, гэта больш не паўтарылася, таму я вырашыў, што гэта разавая акцыя. Але падчас нядаўняга заезду на добра нагрэтым рухавіку (пасьля 30-35 хвілін) у горадзе на пад'ёмах і рэзкіх падгазоўках пасьля сьветлафораў зноў пачаліся правалы. Цяпер правалы ідуць адразу пасьля старту (хоць на прагрэтым, хоць на непрагрэтым рухавіку). На роўнай паверхні ўсё добра, але пад хоць якую горку, нават некалькі градусаў, паддаваць газу проста немагчыма - адразу правал.Мапед новы, прабег 700+ км, чысты, па брудзе і глыбокіх лужынах ня езьдзіў. Паліва паступае нармалёва, паветраны фільтр я не глядзеў, але думаю, што ён у парадку, бо я наўрад ці пасьпеў яго засраць. Нагар на электродзе сьвечкі быў цагельнага колеру.
Пачытаўшы форумы, паспрабаваў падняць іголку карбюратара. Па адчуваньнях, правалаў стала трошкі менш, але ўсё адно ня едзе, плюс сьвечка ўся счарнела. Падрэгуляваў карбюратар, правалы як быццам амаль зьніклі, але цягі ўсё адно няма.
Адзначу, што пасьля заезду рухавік гарачы, але карбюратар і выпускны патрубак вельмі халодныя.Мабыць, хто падкажа, у які бок далей рухацца? Можа нешта абмярзаць ад халоднага ветру, напрыклад? Хацелася б усё ж паезьдзіць да маразоў.
возможно пропал зазор на клапанах, стал слишком маленький, обычно в китайцах к такому пробегу это и происходит.
Vitaliy_K, дзякуй.
З пракладкамі і зацяжкамі як быццам усё ў парадку, і заўчора, як было +15 і штыль, мапед ехаў даволі няблага, без правалаў, хоць і ўсё адно цяга была не аптымальная. Напэўна, усё ж справа ў тым, што на халодным вятры стынуць карбюратар і патрубак. Але па кніжцы ўсё адно ўжо настаў час глядзець кляпаны, таму буду разбірацца, як іх рэгуляваць.
Здравствуйте, скажите пожалуйста кто-нибудь устанавливал на D4 125 элемент воздушного фильтра, как указан в ссылке? Подходит нормально?
https://global.wildberries.ru/product?card=59877787&option=107066338
И еще интересует брызговик на передеий щиток, так как грязь летит на двигатель. Кто где покупал и какого размера?
Неспешно продам Д50. 2020 года. 72 куба, новое ЦПГ и голова (около 1000 пробега), новые звезды и цепь (около 500км пробега), живая резина. Все работает как положено. Есть естественные следы износа =) Сам с 2021 года на гусе катаюсь, так что пора расставаться. Кофр + новая задняя камера в подарок. Один владелец. Переоформление. Цена по низу рынка.
Есть 1 условие: аппарат стоит на даче в смолевичском районе и везти в гаи его за ваш счет.
Кому интересно - пишите в личку.
F1sher16:Але па кніжцы ўсё адно ўжо настаў час глядзець кляпаны, таму буду разбірацца, як іх рэгуляваць.
Неабходнасць рэгуляваць клапаны лёгка высвяляецца адразу апасля запуска рухавіка - характэрны "цокат" сігналізуе аб гэтым. Справа гэта не цяжкая, але даволі тонкая. Я рабіў гэта двойчы, бо с першага разу не атрымалася.
75219, у мяне ён цокае з самага пачатку, але гэтак "суха", прыглушана. Вось калі выпадкам дасі па газах на 3-й ці 4-й, забыўшыся пераключыцца пасьля спыненьня на скрыжаваньні, тады ўжо грукоча нібы малатком па жалеззьзю.
у мяне пытанне да ўладальнікаў D-шкі. ці працуе 4-я перадача? памятаю, пакупнікі мапедаў першых гадоў выпуска скардзіліся, што чацтвёртая перадача працуе хіба толькі з горкі, а так рухавік на ёй не цягне. як зараз з гэтым?
В основном на 4-ой передаче даже с пассажиром и вещами. Против ветра бывает или на подъём приходится на 3 переходить.
F1sher16, з вашых словаў адрэгуляваць клапаны трэба неадкладна, гэта не пашкодзіць ў любым выпадку
Eugeen:памятаю, пакупнікі мапедаў першых гадоў выпуска скардзіліся, што чацтвёртая перадача працуе хіба толькі з горкі, а так рухавік на ёй не цягне. як зараз з гэтым?
Як я разумею, справа была не ў чацвертай перадачы самой па сабе, а ў тым, якія зоркі былі выбраны для трансміссіі. Карацей кажучы, мапед з рухавіком на 50 кубоў проста не цягнуў на чацьвёртай з гэтымі зоркамі. Гэту праблему вырашылі, калі пачалі камплектаваць мапеды задня зоркай на 46 зубоў.
офлайн
banifacii1961
Junior Member
|
|
54 |
12 лет на сайте Город:
|
Усё так і хуткасць была 45 км\г. На шашы адчуваеш сябе лішнім, замінаеш усім. Вось калі змяніў ЦПГ на 72 см\куб. і зоркі 16*46 то адчуваеш сябе трохі больш упэўнена.
banifacii1961:На шашы адчуваеш сябе лішнім, замінаеш усім.
З цпг на 72 куба гэтак сама сябе адчуваеш на шашы) Але на гарадскіх вуліцах усё наадварот - мапед дастаткова хуткі каб трымацца у патоку без агаворак амаль ўсюды, акрамя МКАД. Там ехаць цяжкавата, бо ён дастаткова хуткі, как апераджаць розных ціхаходаў накшталт трактароў ды іншай тэхнікі у правай паласе, але каб выехаць ў сярэднюю паласу - трэба чакаць зручны момант. Вось і вымушаны цягнуцца за якім-небудзь трактарам з прычэпам.
Але хачу сказаць, што праехаўшы за сезон 1500км застаўся вельмі задаволены. Ўсёж-такі гэта тэхніка не для шашы - а больш для лясных ці палявых дарог. Па горадзе ездзіць таксама няблага.
у мяне летась была альфа 110-ка, я на ёй на шашу не соваўся амаль ніколі, бо ну яго нафік )
Legeot3, 75219, дзякуй за адказы
На днях температура за бортом была около -2, нужно было ехать, погрел рукой патрубок от карбюратора и обернул его тряпкой и мопед завелся после 4 кика. Равномерно заработал. А вот мощности нет: на 3 передачи разгоняется с трудом, на 4 обороты падают и переключаюсь на 3 и ляпает в движке чем то, если выкрутить на мах дроссель. После 15 км немного лучше стало, наверное прогрелся. Надо утеплять двигатель.
офлайн
banifacii1961
Junior Member
|
|
54 |
12 лет на сайте Город:
|
офлайн
Raller2011
Junior Member
|
|
96 |
12 лет на сайте Город:
|
banifacii1961:Шаноўныя, мабыць сезон скончыўся, снегу шмат. Можна на лыжы пераходзіць.
А как их крепить к мопеду? Есть чертёж ?)
Legeot3:Надо утеплять двигатель.
Тут такое дело, что карбюратор настроенный на +25 имеет иные характеристики при -2. Там может быть обеднение смеси. ( я в конце апреля настроил, а вот в июле этого было мало на полном открытии дроселя начал капризничать , на ходу прикрывал обогатитель и ехалось лучше - по итогу поменял главный жиклёр.) У меня в масле плавает термодатчик - очень хорошо видно когда он греться начинает . Было дело что полное открытие дросселя, на 85градусах, через 10 км температура к 110 растёт ( летом) .
Сябры, вітаю! Нешта даўно не бачна тут аматараў Д4 50. Я вось паставіў такую карысную рэч як ветравік. Вельмі раю гэта зрабіць асабліва тым, хто ездіць у халодны сезон - з ветравіком нашмат цяплей, бо паветра не б'е у грудзі а адхіляецца ветравіком. Ну і па адчуванням трохі палепшылась аэрадынаміка.