Стабильный головной блок по азимуту. Этого трудно достичь в кассетном формате, поскольку головной блок должен перемещаться внутрь и наружу корпуса кассеты. Почти во всех других колодах используется изначально нестабильный «салазочный» механизм. Но в B215 используется поворотный литой головной блок, установленный на прецизионных подшипниках (допуск 0,001 мм), чтобы обеспечить стабильность, необходимую для оптимальной высокочастотной характеристики.
https://gammaelectronics.xyz/audio_01-1987_revox.html
Видумана проблема на рівному місці.
Ні, звісно, чого тільки не зробиш заради рекламки...але в реальному житті - корпуси, їх люфти і все таке інше впливають набагато більше, ніж матеріал і спосіб, з якого зроблена основа ЛПМ.
В кінці кінців - касетний ЛПМ це, на відміну, від того ж Штудера А80 - не футбольне поле. І 1 мм штамповки з загорнутими краями під 90 градусів з габаритами, умовно, 130 на 110 мм - за очі. Загнутий периметр - вже виступає чудовим ребром жорсткості.
Будь який механізм, де стіл катається на шариках, 3х або 4х - вже дає мінімальну девіацію азимуту в собі.
Можна і не на шариках, можна навіть у звичайних металевих направляючих-стійках.
В пластикових направляючих - як у бюджетних техніксів, альпс кінця 80х і до заходу формату - це все не те, звісно...
Але, проблема з азимутом - не там де її шукали інженери Ревокс.
Єдина причина по якій така лита станина виправдана - важкі і великі маховики ДД.