Liv1:
Любовь к матированным валам носит сугубо эмоциональный характер. Тут очень сложно подтвердить или опровергнуть их пользу. Нельзя сравнивать два разных экземпляра вала. Можно лишь один вал сначала проверить в гладком состоянии, а потом заматировать и снова проверить.
Так, так..."емоційний". Одні і ті ж вали уже давно обтестував.
Я власноруч матував вали, в тому числі і в станку. І це не так складно, як здається на перший погляд.
Різниця відчутна, сильно. Прослизання плівки падає від 1,5 до 2 раз. Зусилля на протяг виростає аналогічно на ту саму величину. Про підвищення (і значне) зусилля протяжки по мірі забруднення роликів і говорити не приходиться.
Вали спокійно травляться типовими розчинами для травління печатних плат, не без нюансів звісно.
Але попереджаю - за спорчені вами вали - я відповідальності не несу. Перетримаєте у розчині на 2 хв більше потрібного - і все, валу хана. Є і додаткові нюанси, не виконавши котрі - вбити вал простіше простого.
Добавлено спустя 8 минут 32 секунды
vernic:
Еслиб была возможность временно сделать вал шершавым.....
Добавлено спустя 12 минут 11 секунд
В моем представлении ленту толкает не вал, а ролик. Хоть глянцевый вал, хоть шершавый, главное прокрутить ролик, а он уже потянет ленту. Если предположить, что это не так, то зачем делать ролик 2 раза шире ленты? это же тонны резины.
При случае обязательно обрежу ролик до толщины ленты и поэкспериментирую
Роликов как раз есть полкило для опытов.
Хотя в Филипсе ролик и так узкий как лента, но вал не глянцевый. Не подходит для эксперимента. Хотя чем уже ролик, тем больше давление в месте соприкосновения с лентой.
Порада - не займайтесь дурницями, просто включіть мислення.
Сила протягу плівки напряму залежить від:
(1) - тертя у втулці ролика (чим менше тим краще)
(2) - зчеплення між тонвалом і роликом (чим більше тим краще)
Другий аспект залежить напряму від:
(2.1) - ширини резини ролика (чим ширше тим краще, практично - лімітовано тримачем ролика....на рівні 7,8 мм...практично достатньо 6,5мм+)
(2.2) - коеф. зчеплення резини самої по собі
(2.3) - матованого або глянцевого валу
І тільки забезпечивши всі чотири моменти - можна розраховувати на постійнійсть детонації як від початку сторони в кінець, так і по мірі "накатки" бруду і пилу на роликові з часом, без чистки.
Одновал, матовий, ролик на підшипниках. Детон сам у себе.
Для тих, хто сумнівається: Дуже хочу побачити щось схоже на глянцевому одновалі, після 15-20 годин без чистки ролику на 12 мкм плівці.