Понравилась картинка из соседней ветки.
А за одно не удержался, почитал сайт.
Характерне козацтво розглядає чоловіка в суспільстві згідно традиційних уявлень. Слав’янський чоловік, муж, до якого б суспільного стану (варни) не належав, народжений захищати рідну землю та народ від ворогів. Всяк муж слав’янський є потенційним витязем з народження! Та не всяк ним стає.
Культивування тілесного задоволення, розваг та пристрастей нищить мужеський дух, вояцьку снагу та робить з мужа лише істоту чоловічої статі. Такі особини втрачають інстинкт вояка і стають «духовними євнухами». Їхніми ознаками є постійна потреба у спокої, захисті, комфорті. Такі чоловіки – це гній людський і їх можна використовувати тільки як робочу силу.
Слав’янський муж – це воїн! Його життя йде у боротьбі: за жінку, за землю, за правду, за справедливість. І тільки такі чоловіки збудують відичне суспільство, де Правда буде Правдою, а Кривда - Кривдою. Слав’янський чоловік, окрім ознак воїна, наділений благородною рисою Здрового Глузду (Велесова книга, дощ., 2 А). Саме він робить з чоловіка володаря життя (князя) і тільки такий чоловік гідний кохання жінки. Здоровий глузд чоловіка-князя проявляється в таких якостях як «хоробрість у битвах, захист народу, шанування волхвів» (Закони Ману, Гл.,VII: 8. Воїн, який вбиває ворогів роду на ратному полі, - священнодіє, втілює в собі Перунів Дух, стає Перуничем.
Всяка жона мусить плекати у своєму синові вказані ознаки та якості, усіляко сприяти своєму мужу виховувати сина воїном. Муж є опорою, фундаментом та стінами державної будівлі роду. Якщо держава занепадає, се означає, що народ втрачає чоловічий дух, мужі в такому народі вироджуються і він (народ) «обаблюється». А такий народ призначений лише як пожива (біолоґічний ресурс) для іншого, більш войовничого (активного) народу. Коли сильний народ бачить таке плем’я на своїх кордонах, він продовжує занапащувати чоловіків цього племені аби оволодіти його жінками. Жінок такого племені вивозять в чужі землі і беруть в жони, а тих, хто продовжує бути вірним своїй крові, віддають на поталу пристрастям (тютюн, алкоголь, наркотики, блуд) і так нищать рід, захоплюють його землі.
Лише муж-воїн спроможний захистити та дати життя державі роду свого. Тільки йому може народжувати дітей жінка, бо знає, що такий муж здатний прогодувати та захистити дітей, - в ньому присутній Дух Перуна. Він - Перунич.
Щоби мати таких чоловіків Слав’яни повинні серйозно осмислити та відкинути, як шкідливі, привнесені нам ззовні засоби виховання. Найперше, слід усвідомити, що приниженому жінкою хлопчику дуже важко буде виховати в собі чоловічі якості. Тому, в нашому звичаї існувало правило, що виносити і здійснювати покарання (як крайній засіб) може лише чоловік (батько або близький родич та учитель). В жодному разі це не можна робити привселюдно. По-друге, хлопчик, аби стати чоловіком, мусить пройти відповідні юнацькі вікові посвяти, починаючи з ім’янаречення мечем та посадження на коня і завершуючи парубоцькою посвятою. По-третє, для належного виховання ми мусимо повернутись до роздільного навчання хлопчиків та дівчаток (оскільки тілесний та душевний розвиток їх відбувається нерівномірно). Це перші, але вкрай важливі для зрощення в нашому роді великого числа так необхідних рідній землі мужів-перуничів.
Жінка вважається втіленням поля, чоловік вважається втіленням сімени; народження всіх людей відбувається від з'єднання поля і сім'я. Іноді сім'я важливіше, іноді утроба жінки; але коли обидва рівнівновеликі, тоді народжується славне потомство. Потомство, що здатне захистити і возвеличити свій рід, країну та Расу.
З книги Богумира Миколаїва
Рідна Віра. Наші духовні джерела
Нормативы, предложенные к зачету, вызвали, лично у меня, откровенный восторг. Это вам не гордость за "2-3 раза в спортзал". Памятуя свои результаты, на пике формы, могу с уверенностью сказать, что если бы большинство мужчин имело хотя бы "добре" - нация была бы совсем другой.
Рекомендовані нормативи по загальній фізичній підготовці для членів Подільського полку Характерного козацтва (станом на 01.04.2009)