Підйом тау завжди призводить до росту шумів. Тому не дивно.
В бойових умовах на апараті, що пише моя рекомендація - ставити тау в межах 114...120 мкс. Але не вище. Якщо намагалися вирівняти СЧ по 3ЛИМ, то мушу сказати, що 3ЛИМ в середніх частотах криві - занадто сильно завалюють АЧХ, потребуючи корекцію під 140 мкс навіть на аморфних головах. Це не вірно. + принцип зеркальності працює завжди - чим сильніше задерли читання будь де, тим менше буде на запису відносно абсолютної системи координат на запису при плоскій наскрізній АЧХ.
Стосовно калібровки...тут не все так однозначно.
Різні жанри музики мають різний спектральний нахил і баланс між встановленим рівнем підмагнічування та еквалізацією в підсилювачі запису слід обирати в залежності від загального балансу НЧ і ВЧ в конкретній музиці.
Якщо стоїть задача отримати максимум з кожної касети, Вам потрібно:
- зробити блок еквалізації в залізі, який буде стояти перед підсилювачем запису на вході і крутити ачх рівно таким же чином, як це робить підмагнічування, тільки в протилежний бік.
Таким чином можна буде отримувати рівну наскрізну ачх до 16к на великому діапазоні bias, сам хвіст буде дещо варіативним в залежності від величини підмагнічування та конкретної плівки...але тим не менше.
Після: запамятовуємо положення ручки eq для кожного типу окремо і 3х критеріїв підмагнічування на типових плівках на кшалт tdk d-sa-ma.
- макс. чутливості плівки 400 Гц
- макс чутливості плівки 400 Гц +6% по величині підмагу
- макс чутливості плівки 400 Гц +12% по величині підмагу
( такий шлях я обрав для свого срібного 7000ка)
Альтернативно, можна використати накручені при налагодженні підсилювача запису пресети на базі CXA1198....такий варіант я обрав для свого чорного teac 7000.
3 типи, 3 пресети EQ...low/mid/high... bias має мінятися аналогічно...звісно.
В ідеалі, СДП також має перекалібровуватися окремим блоком розгону під кожну касету і кожний випадок на макс. віддачі 18 кГц при вхідних -6 для нормалу/хрому і 0 для металу.
Краще, якщо сигнал подавати як "80мс сигнал + 120 мс тиші" + RMS вимір за 5 сек для нівелювання міжсекц. паразитного пролазу між секціями голови.
Та еквалізація, що говорите ви, як правило стосується додаткового вирівнювання ачх в точці 3..6 кГц, але заданий початковий bias до отримання рівної наскрізної ачх для всіх типів залишається бути заданим жорстко з заводу.
Це був короткий екскурс як отримати стелю формату, а далі - практична реалізація і якість фінального результату залежить лише від вас.
UPD: Динамометр. Касети в мене немає. Поки що в пошуках саме такої як мені треба...ставлю тактильно.
Проте підмотка має бути не велика....в межах 25г.
Величинв тормозу залежить від властивостей прижимного ролику тягнути плівку...тут є ризик отримати аномально високий детон в кінці касети. У відкритому тракті головне щоб на початку касети подаюча котушка не падала на підкатушечний вузол кожні 1/6 оберта.
В закритому тракті - краще більше...чим менше момент підторможування (якщо не вище 15г) тим більша ймовірність отримати бовтанку траекторії плівки на лівій парі тонвал-ролик, особливо, якщо не ідеальна соосність їх та кивок направляючих рогів.
Тому тестувати закритий тракт при налагодженні потрібно в тому числі на самих мінімальних значеннях тормозів, проте у фіналі - збільшити до 10...12г, для запобігання з'їзду плівки в сторону.