Сергей1734:
Часто встречаются магнитофоны, у которых и головка изношена неровно - кивок кривой, и направляющая пропилена лентой. Это как отечественные, так и импортные, независимо от класса. Их перед этим настраивали на заводе. Поэтому я и спросил, с некоторым скептицизмом по отношению к шаблону.
На заводі ніхто не буде гратися з тим, щоб резина тягнула плівку по ідеальній траекторії, яка би повністю співпадала з шаблоном...+ деградація резини з часом = те, про що ви кажете.
Найскладніше в налаштуванні ЛПМ - це як раз навчити його тягнути плівку по ідеальній траекторії.
Тобто весь процес виглядає приблизно так:
0. Перевіряємо, що шаблон в нас ОК, заміряємо товщину бруска+основи: 2,445+3,81 = 6,255 мм (реально 6,25-6,26)
1. Крутимо направляючі....спочатку ловимо гвинтом межу контакту одного краю направляючих з бруском, потім другого краю....а потім повертаємо гвинт на половину різниці положень гвинта для першого і другого випадків.
2. Ставимо кивки голів: універсалка/сендвіч/гз-гв, потім ГС.
3. Ставимо ролик(и) по висоті так щоб вони стояли симетрично відносно ідеальної траекторії плівки.
Перші три пункти займають ну максимум годину, але тут...якщо женемося за ідеалом - починається возня з резиною/соосністю коромисел і тонвалів...
Я зазвичай роблю так: вали що обертаються "фарбую" маркером для виділення тексту на водній основі, вони як правило доволі "вологі" і сохнуть довго...в цей момент...повільно підвожу стіл з роликами же до моменту торкання ролика(-ів) і валів і дивлюся - чи слід на ролику, що залишає вологий вал співпадає з центром ролика та центром плівки, що має йти як по шаблону...
Якщо так: втикаємо зеркалку і дивимось, що плівка що їде по тракту - не заминається на направляючих...
Після ставимо ГЗ/ГВ по міжтрековій касеті (бажано не одній, тут є певна статистика..).
Перевіряємо шаблоном і зеркалкою ще раз...
Якщо плівка не заминається, а шаблон не впирається в роги голови - чудово, налаштування закінчене.
Якщо заминається - "Давай по-новой".
В ідеалі - поганяти апарат декілька днів і після повторити контроль траекторії.
І тільки після всіх вищевказаних кроків - ми можемо вважати, що транспорт в нас працює ідеально, на скільки це дозволяють корпуси і резина.
Звісно контроль має повторюватися раз в пів-року.
Непрямий доказ того, що траекторія протягу стабільна - високий контраст сліду від плівки на роликах з чіткими полосами з боків.