а в хітачі - конячий пролаз високих частот по повітрю між ГЗ і ГВ при запису
Хоча форма голови, звісно, максимально правильна.
Добавлено спустя 1 час 20 минут 4 секунды
На днях закінчив шліфовку технології запису "класичних" тест-касет для перевірки АЧХ в діапазоні 31,5-18000 Гц, яка б дозволила уникнути використання автоматичної регуляції рівня по входу, як це зроблено в 3ЛИМ УНЧК, але при цьому - досягти мінімуму можливої девіації від касети до касети.
В цілому все вийшло, і в результаті процедура налаштування запису під конретну плівку в станку навіть простіша ніж у випадку рожевого шуму.
При детальному аналізі результатів двох касет: моєї та BASF Cal. Tape на еталонній деці і корекції в 120 мкс стало зрозуміло, що BASF Cal. Tape фактично записаний на одновальному механізмі. Цей факт видає - більший модуляційний шум та ПАМ, ніж на моїй механіці.
Pure Magnetics FR-TS-120 Concept [Axia jz'2]:
BASF HiFi Calibration Tape 3180+120:
Мод. шум 18 кГц.
Pure Magnetics FR-TS-120 Concept - голубим
BASF HiFi Calibration Tape 3180+120 - червоним
Видно, що загальна амплітуда крайніх пачкок на басфі формується не лише сигналом, але і п'єдесталом навколо основного тону.
Але незважаючи на одновальний, скоріше за все, ЛПМ та мод шум. - BASF в плані поканальності - краще, ніж 3ЛИМ УНЧК і суттєво.
Для даних конкретних екземплярів плівок, у басфа 18к відрізняється на +0,1 дБ RMS вліво, моя - 0.2 дБ RMS вліво.
Порівняння мод шуму проводилося в штатних умовах формату - з наявним фетром в касетах.
В цілому результатом я залишився задоволеним.
Чи буду я робити плівки з тонами як альтернативу рожевого шуму - покаже час.
Бо як на мене, все ж таки, тони - це вкрай не оперативно і не зовсім близько до реального положення речей на музичному матеріалі.
p.s. Блін, картинки якісь взагалі тут маленькі на форумі.
Залив ще окремо.