75219, грудзі грудзямі, а, даруйце, яйцы яно ці засланяе?
Бо ў мяне такое ўражаньне, што ўвесь холад туды ідзе.
75219, грудзі грудзямі, а, даруйце, яйцы яно ці засланяе?
Бо ў мяне такое ўражаньне, што ўвесь холад туды ідзе.
F1sher16, такой праблемы не было, не звяртаў увагі
Ніжэй пояса у мяне мёрзлі калені ды ногі, калі штаніны задіраліся. Гэта вырашыў адмысловымі мота-штанамі с устаўкамі на каленях ды берцамі. Так цяплей ды бяспечней
всем привет! выкатил своего коня, завелся с пары киков)
но зима бесследно не прошла, перестал работать задний левый поворот. все остальные ок.
есть мысли куда копать? ещё не смотрел, что куда там подсоединяется.
пока ехал в гараж, видел дедушку смело наваливающего по одной из главных улиц на зелененьком ![]()
Шаноўныя гуру, зноў зьвяртаюся па дапамогу. Працягваю змагацца з праблемай, якая пачалася з прыходам халадоў напрыканцы мінулага году.
Нагадаю, у чым сутнасьць: калі еду пад гару, напрыканцы пад'ёму мапед губляе абароты, асабліва калі рэзка паддаць газу. Пры гэтым выдае гэткі нізкі, прыглушаны рык. Здараецца гэта даволі рандомна; у адзін дзень магу заляцець на стромы пагорак на 4-й перадачы на 5000 абаротаў, а ў іншы дзень пад'ём у 5 градусаў даводзіцца пераадольваць на 2-й перадачы, каб хоць неяк дацягнуць да верху. Часта бывае так, што пасьля вось гэткага цяжкага пад'ёму мапед яшчэ нейкі час не хоча набіраць абароты нават па роўнай паверхні. 100%-ную залежнасьць ад тэмпературы паветра я ня выявіў, бо праблема ўзьнікала / не ўзьнікала ў +8, і ў +16, і ў +25, але здаецца, што часьцей за ўсё яна праяўляецца ў моцны вецер.
Што рабіў: па-рознаму наладжваў карбюратар, падымаў-апускаў іголку, замяніў сьвечку, заліваў сьвежы бензін, праверыў усе магчымыя стыкі на падсмоктаньне паветра, адрэгуляваў кляпаны. У паветраны і паліўны фільтр пакуль не лазіў, бо прабег яшчэ нават ня 1000 км. Абкатваў вельмі беражліва.
Магчыма, што ў карбюратар недалівае паліва, бо, калі мапед езьдзіў як трэба, сьвечка была ў чорным нагары, а зараз яна нейкая чорна-бела-шэрая. Але тады іголка стаяла на цэнтральнае насечцы, а зараз яна паднятая на адну насечку.
Сёньня замерыў узровень паліва ў карбюратары - атрымалася прыкладна на 3 мм ніжэй за лінію стыка. Гэта нармалёва ці нізка?
Таксама ўзровень алівы ў картэры рухавіка трохі вышэйшы за максімальны - ня ведаю, ці можа гэта паўплываць, але нідзе нічога не выціскае і не падцякае.

F1sher16, могу судить по косвенным симптомам и куче просмотренных видео - замена карбюратора. качество у них к сожалению весьма низкое, есть отличия у разных производителей, и главное, от оригинала. посмотрите может б\у что бы проверить версию, на 50 кубов их часто продают за копейки, т.к. при переходе на большую кубатуру его надо менять.
проблему по повороту решил: не приходил +. размотал всю косу спереди назад и в соединении всех + на оба поворота провод назад был оторван, как и почему не понятно, я в том месте сразу после покупки всё дополнительно замотал и ничего там не было перетерто. пробега около 1000 и он ещё на гарантии, но вот факт что китайская проводка чудо чудесное ![]()
detray, у мяне арыгінальны PZ19, прызначаны пад мае 110 кубоў, і я на ім ад'езьдзіў дасканала больш за 700 км.
Сёньня нарэшце перабраў карбюратар, унутры быў чысты, нібы сьляза немаўляці (толькі на жыклёры парожняга ходу знайшоўся мікраскапічны наплыў нейкай белай масы, плюс з боку паветранага фільтра было трохі маторнай алівы - напэўна, з-за таго, што ў картэры яе занадта, выкінула частку ў фільтар).
Да перабору карб недаліваў, пасьля перабору пачаў пераліваць амаль да верху, з спускнога шланга лілося паліва. Трошкі падагнуў язычок, усё адно ўзровень паліва высокі, але прынамсі мапед нарэшце паехаў амаль як трэба - на падгазоўку рэагуе жвава, пад гару заязджае з правільным рыканьнем, без правалаў. Замовіў новы карбюратар, а пакуль што і на гэтым можа пакатаць. Спадзяюся, нарэшце гэтая бяда з праваламі скончыцца ![]()
detray:всем привет! выкатил своего коня, завелся с пары киков)
но зима бесследно не прошла, перестал работать задний левый поворот. все остальные ок.
есть мысли куда копать? ещё не смотрел, что куда там подсоединяется.
Если еще не нашел проблему, и это не лампочка в самом поворотнике, то там часто отрывается провод в косе около фары - на изгибе возле рулевой колонки. Там такая схема, что от пульта идет один провод и потом к нему приклепаны проводки от переднего и заднего. Сделано это давольно-таки калично + на самом изгибе. Если полезешь туда, то лучше будет заодно и вторую сторону перепаять нормально.
F1sher16:75219, грудзі грудзямі, а, даруйце, яйцы яно ці засланяе?
Бо ў мяне такое ўражаньне, што ўвесь холад туды ідзе.
дарэчы, была ў мяне на альфе такая праблема. бак голы, ногі над ім тырчаць і на хаду працуюць як дыфлектары, збіраючы ўсё сустрэчнае паветра дакладна туды, куды не трэба )
detray:всем привет! выкатил своего коня, завелся с пары киков)
но зима бесследно не прошла, перестал работать задний левый поворот. все остальные ок.
есть мысли куда копать? ещё не смотрел, что куда там подсоединяется.пока ехал в гараж, видел дедушку смело наваливающего по одной из главных улиц на зелененьком
В первую очередь - это проверка контактов. Увы, медь окисляется. А на будущее, купите себе специальную пшикалку для контактов и перед постановкой на зимнее хранение, максимально пропшикайте все соединения.
F1sher16, узровень паліва ў паплаўковай камеры непасрэдна ўплывае на магутнасць рухавіка. Калі ўзровень нізкі - сумесь бедная. Ускосная прыкмета - рухавік можа цяжка завадіцца на халодную, але гэта можна и не заўважыць. Калі узровень высокі - сумесь багатая і рухавік вельмі добра заводіцца на халодную, нават апасля доўгага прастою і наадварот дрэнна заводіцаа, калі гарачы. Вось у мяне такая праблема зараз - спрабую вырашыць. Трохі ніжэйшы узровень - неяк езде "ня так", трохі вышэйшы - выдатна едзе, але дрэнна заводіцца на гарачую.
Такім чынам тут трэба глядзець на ўзровень паліва а таксама праблема можа быць з-за жыклёра за малой адтулінай. Но перш трэба паспрабавць трохі падняць узровень паліва, ну і звярнуць увагу на жыклёр.
75219, ну, як я ўжо сказаў, узровень я падняў, і, хоць ён трохі вышэй за "правільны", усё едзе і заводзіцца цудоўна, тэмпература ў картэры нават праз 40-60 км язды трымаецца ў раёне 80-85 градусаў, таму я нічога не чапаю і нават новы карбюратар вырашыў пакуль не ставіць ![]()
всвем привет. что-то давно не заходил)
F1sher16:detray, у мяне арыгінальны PZ19, прызначаны пад мае 110 кубоў, і я на ім ад'езьдзіў дасканала больш за 700 км.
Сёньня нарэшце перабраў карбюратар, унутры быў чысты, нібы сьляза немаўляці (толькі на жыклёры парожняга ходу знайшоўся мікраскапічны наплыў нейкай белай масы, плюс з боку паветранага фільтра было трохі маторнай алівы - напэўна, з-за таго, што ў картэры яе занадта, выкінула частку ў фільтар).Да перабору карб недаліваў, пасьля перабору пачаў пераліваць амаль да верху, з спускнога шланга лілося паліва. Трошкі падагнуў язычок, усё адно ўзровень паліва высокі, але прынамсі мапед нарэшце паехаў амаль як трэба - на падгазоўку рэагуе жвава, пад гару заязджае з правільным рыканьнем, без правалаў. Замовіў новы карбюратар, а пакуль што і на гэтым можа пакатаць. Спадзяюся, нарэшце гэтая бяда з праваламі скончыцца
оригинальный карбюратор стоит как пол мопеда)) шутка. но не дешево, что-то вроде 100 уе. жалко) хорошо что всё получилось)
Z38:Если еще не нашел проблему, и это не лампочка в самом поворотнике, то там часто отрывается провод в косе около фары - на изгибе возле рулевой колонки. Там такая схема, что от пульта идет один провод и потом к нему приклепаны проводки от переднего и заднего. Сделано это давольно-таки калично + на самом изгибе. Если полезешь туда, то лучше будет заодно и вторую сторону перепаять нормально.
психанул через пару дней, разобрал всю косу и примерно там же, да, оно и вырвало провод из соединения) переделал, перекрутил. на всё про всё 1,5 часа с поиском.
Vovanator:В первую очередь - это проверка контактов. Увы, медь окисляется. А на будущее, купите себе специальную пшикалку для контактов и перед постановкой на зимнее хранение, максимально пропшикайте все соединения.
спасибо за совет! осенью покупал себе такую вещь для авто, но на минске не пробовал, в этом году перед зимой обязательно сделаю. а так когда разбирал осмотрел по мелочи, даже намёков не было на окислы.
110куб:Кто нибудь ставил приборку от альфы?
где-то на ютубе видел, что ставили, но подробностей не помню
detray:оригинальный карбюратор стоит как пол мопеда)) шутка. но не дешево, что-то вроде 100 уе. жалко) хорошо что всё получилось)
Дзе там! 55 рублёў на Ozon
Такі ж самы.
F1sher16, ххахаахах. не, я не про шило в которых берешь 5 штук и они все разные. есть карбюраторы совсем другого уровня. загуглите nibbi. думаю взять когда мой откажет, есть уже вопросики. ставятся на мотики 125 кубов, но с помощью минимальных доработок залетает и нам.
всем привет. ставил кто себе другую оптику? купил диодную фару, а она по размеру сильно больше(

detray:всем привет. ставил кто себе другую оптику?
А што не так з роднай фарай?
Магчыма на альфах ёсць да яе нейкія пытанні, але мне здаецца што на Д4 50 яна свеціць няблага. У крайнім выпадку можно паставіць святлодыёдную лямпачку. Магчыма гэта мае рацыю.
F1sher16:nibbi карбюратар маднейшы, безумоўна
Але здаецца мне, што цуда ня будзе і з гэтым карбюратарам Д4 50 нашмат лепей не паедзе. Больш ўплывае якасная настройка ды падбор адпаведнага жыклёра.
75219:А што не так з роднай фарай?
Магчыма на альфах ёсць да яе нейкія пытанні, але мне здаецца што на Д4 50 яна свеціць няблага. У крайнім выпадку можно паставіць святлодыёдную лямпачку. Магчыма гэта мае рацыю.
Заметил, что зарядка при при включенном свете чуть больше нуля
АКБ приходится регулярно дозаряжать.
Лампочка конечно круто, но неправильно, световая граница лучше на линзах. Вот и интересно кто себе какую ставил.
75219:Але здаецца мне, што цуда ня будзе і з гэтым карбюратарам Д4 50 нашмат лепей не паедзе. Больш ўплывае якасная настройка ды падбор адпаведнага жыклёра.
ну намного лучше, да. на объёмных движках разница заметна. но, на сколько я понял, производителей дешевых карбюраторов полно, качество порой ниже плинтуса и некоторые технические нюансы не реализуются. в следствии сниженное кпд, глюки, нестабильный хх. вот поэтому и рекомендуют ставить карбы как можно качественнее. да и при заводке почти всегда с полоборота получается)