Vestor:
zagrif, где усилители дропаутов? ..... разогнет задние перья как лёту!!!
будут. когда перейду на 48 вольт. тогда мотор будет выдавать 800 ватт. а сейчас 36 вольт и 500 ватт. дело в том, что этот вел заводской электро. рама там специально разработана под электромотор. дропауты толстые. ты даже на вилку посмотри. там сантиметровая толщина в месте крепления колеса. на данный момент вес велосипеда после модернизации 24 кг. до модернизации 19 кг. але ўзнікла праблема як я і думаў- аккум неможа добра забяспечваць гэты рухавік. паля некалькіх км прабегу газ трэба даваць пакрысе- інакш напруга падае ніжэй крытычнай і кантроллер на некалькі секунд адключае яго. думаю перахадзіць на 48 вольт. але жаба вялізная села
Добавлено спустя 1 час 22 минуты 10 секунд
sashamak:
Ребята, а кто с передними и задними моторами катал, может черканите отзывы, особенности и преимущества и того и другого вида установки.
Не хочу сбрасывать со счетов и установку переднего мотор-редуктора, хотя по мне велосипед с передним приводом-нонсенс, но это с непривычки наверное. Особенно интересует вопрос, насколько сильно падает эффективность мотора при заезде в крутые горки. А вообще интересно, если ездить с педалями, как я и планирую, чисто полноприводной вел получается!
я спецыяльна шукаў задні рухавік. 1.нелюблю калі на руле занадта вагі. 2. стандартную вілку прыдзецца узмацняць, бо з цягам часу яе паламае. 3. мне прыйшлося бы яшчэ потым замяняць задняе кола на звычайнае- так як там стаяў рухавік з завода, таму шукаў адразу задняе. У Беларусі прасцей знайсці пярэдняе. Таму заказваў з Украіны. Прыйшло за 9 дзён. 4. на маю думку паўнапрывадны электраровар дурыстыка. Вялікая вага, вялікі расход электрычнасці. А гэта перакрэслівае ўсі астатнія плюсы электраровара перад звычайным. Па-сапраўднаму бездарожжу лепей перасоўвацца на звычайным ровары. Электрычны ровар гэта гарадскі і прыгарадны транспарт. Я напрыклад пакуль прадаў аўто і катаю па-віцебску на электраровары і на працу, і на сядзібу, і па-справах... на звычайным ровары сярэдняя хуткасць па-горадзе была 14 км у гадз., на электрычным адразу ўзрасла да 21. і нестамляешся. Ды і ўвогуля ёсць свае прыемнасці ў параўнанні як з аўто, так і са звычайным роварам. На конт горак- 500 ватт пацягне пад амаль усе звычайныя вулічныя горкі, якія сустракаюцца ў беларускіх гарадах. праверына. Але падкрэсліваю- ГАРАДСКІЯ горкі, а не экстрымальныя. Хочаш вострых пачуццяў на крутых склонах катаць- бяры звычайны ровар. Насілаваць аккум і рухавік на схілах 20-30 градусаў бязглуздзіцца.